Monday, February 11, 2019

MENJAHIT KAIN KNIT @ KAIN JENIS T'SHIRT


“السّلام عليكم”
peace be upon you
salam sejahtera


Beberapa tahun lalu saya mengikuti kelas menjahit jubah kain lycra. Alhamdulillah sangat mudah dan memberi manfaat kepada saya. Berbekalkan ilmu jahitan yang dipelajari lepaslah untuk pakaian seisi keluarga.

Sangat rugi bagi saya kerana tidak begitu aktif dalam bidang ini. Jahit hanya ikut mood dan bila tiba hari raya atau kalau terlebih rajin bila ada kenduri kahwin.

Kebelakangan ini saya cuba mendalami ilmu jahitan kain knit atau kain tshirt. Bila dah ada asas semunya semudah ABC. Beberapa hasil boleh di lihat di Instagram saya. https://www.instagram.com/norazlinayaakop/




Sedang dalam proses untuk menjual "ready made tshirt" untuk kanak-kanak. Kalau ada yang berkenan bolehlah email saya di : iena11@yahoo.com

Terima kasih pada yang sudi singgah di blog ini. 😄😄😄😄





No comments: