Tuesday, December 11, 2018

Dropship Kain Knit NEEDLE DIVA vs GME

Assalamu’alaikum warahmatullahi wabarakatuh,

Mungkin agak lewat tetapi masih belum terlambat untuk memulakan sesuatu yang baru :)

Ya, saya cuba nak berniaga dan untuk permulaan saya mulakan dengan menjadi Dropship untuk kain knit.

Kain knit atau kain tshirt. Sekarang ni banyak sudah pilihan kain jenis tshirt ini. Teringat saya pernah mencari kain jenis tshirt ini sekitar tahun 2004 dan cuma dapat cari di satu kedai yang hanya ada warna putih. Itupun kena buat tempahan terlebih dahulu dan kena beli secara kg. Macam pelik je masa tu bila beli kain by kg :).

Yang berkenan bolehlah PM saya
https://www.facebook.com/norazlina.yaakop.92





















Nota: Nak tengok corak-corak terkini boleh PM saya ye! kilk link

m.me/norazlinayaakop.92

No comments: