Thursday, August 13, 2009

Tawaran Hebat Hanya di RAMADHAN

Bulan Ramadhan hampir tiba, kalau lihat sekeliling kita terlalu banyak gedung-gedung membeli belah membuat jualan hebat.Sana sales sini sales bersempena dengan Aidilfitri yang bakal menjelma. Bahkan ramai antara kita dari awal bulan Rejab lagi dah sibuk cari kain untuk hantar ke tukang jahit kan? Iyala kalau time cam gini memang dah tak der lagi tukang jahit yang nak terima kain tempahan lagi dah.

Bulan nie (RAMADHAN) memang ada banyak betul aktivitinyer kan? Tak caya tengok la awal ramadhan nanti kawasan Jalan TAR sure sesak giler. Sibuk ngan bazaar-bazaar ramadhan. Apapun yang kita lakukan biarla berpada-pada yer. Okla me nak kongsi TAWARAN YANG PALING HANGAT SEKALI sempena bulan yang mulia ini.


Harap kita sama-sama dapat mengejar tawaran ini yang hanya datang setahun sekali. Kalau sales setahun berkali-kali kan?

** Actually nie email daripada seorang sahabat. Tawaran yang menarik harus dikongsi bersama kan?

2 comments:

ikiqzana said...

betul tu iena.. ramadhan dtg setahun sekali... biar la berpada2.. jangan lalai..

NORAZLINA YAAKOP said...

zana,
Hehe iya kita kena rebut yg nie dulu la yer pas tu barula rebut sales2 lelain tu.

 

Made by Lena